24.2.14

Wij zullen doorgaan

Er is weer voortgang te melden in mijn zoektocht naar een nieuwe interne baan. Zodra ik te horen had gekregen dat er op de plek waar ik geplaatst ben op dit moment geen werk is (en misschien over een tijd ook niet), ben ik verder gegaan met zoeken. Eigenlijk ga ik gewoon verder waar ik gebleven ben en ik zit al twee jaar in dit stramien, dus ik ben eraan gewend geraakt. Eén voordeel: ik word steeds handiger in het vinden van de juiste route binnen de organisatie.

Allereerst heb ik contact opgenomen met een teammanager van een ander onderdeel binnen klantcontact, namelijk kennisontwikkeling. Ik werd voor een kennismakingsgesprek uitgenodigd met als resultaat dat ik nu met een leuke en uitdagende klus bezig ben! En er liggen nog meer van dit soort klussen.

Op ons intranet worden regelmatig interne vacatures geplaatst en die houd ik natuurlijk goed in de gaten. Dat doet mijn huidige manager trouwens ook, want ik kreeg al een linkje doorgestuurd met de woorden: "is dit iets voor jou?" Wel fijn dat iedereen zo met mij meedenkt, want ook een andere collega stuurde me een linkje. Die laatste had ik zelf ook gezien en ik ja, ik heb daar ook op gesolliciteerd. Al verwacht ik bij deze vacature veel meer reacties. Eerst maar eens afwachten of ik word uitgenodigd voor een gesprek en anders heb ik werk in het vooruitzicht.

Er zit nog volop beweging in gelukkig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zomervakantie

Vandaag ben ik aan mijn tweede week zomervakantie begonnen, twee van in totaal vier weken! Het is lang geleden dat ik vier weken vakantie he...